Allt det här får ni se bara för att de funkade inte första dagen på bloggen;)

jag gjorde allting feel så jag måste göra om men istället för det så visar jag lite bilder iställetDen här bilden är speciellt tillängnad åt min syster yster rossyHär bara snöar det minsann;)jag lyssnar på NRJ webbradio just nu och det är så bra musik dära
Den här fina julklappen fick jag av rossydet här är min go fis Festis;)det här är ett fodral till nintendo ds som jag fick av linnea i jul klapp för hon var på något manga tjosan i gävlePSSSSSSSST hörde du att det var den gammla filmen av alice i underlandet på disney??????????????????Hallå alla vi är ju med dära ;)

Kommentarer
Postat av: Rossy

sötnoos saknar diig

2011-01-05 @ 20:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0