En tomte saga

Men se man på är det tomten och hans lilla lömska tomtenisse??????????är det dom som har tagigt mina snygga vinter skor mån tro?????????Men dom behövde dom nog mer än jag för titta så mycket snö Dom måste också komma fram till den hära bronFåglarna tittade på när tomtarna gick in sen kom dom till ett hinder och det var min hund Festissen såg tomtarna flickans skåp som hon gjort på träslöjden och tänkte det där måste väl ändå vara den där prinsessan som vann en biobiljett på en skol bal som gjort det dära skåpetsom sagt var det rätt att det var jag sen så gjorde Festis en grimas åt tomtarnasen efter allt så kom tomtarna änteligen fram till granen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0