Glad påsk

Hej! en ny härlig dag runt 20+ grader och solen skiner och humlorna flyger :) jag tycker att humlorna här har blivigt fetare i år och jag älskar ljudet av fiskmåsarna som skriker.2 tussilago har bosatt sig utan för våran vägg och det är så härligt tycker jag och det är första gången typ som jag har längtat efter sommaren och att hoppa studsmatta! Idag ska jag på fotboll och jag måste strax åka och cykla och hämta mina fotbolls kläder men Glad Påsk på er hejdå :)  och här kommer dom 3 sista bilderna jag målat på paint : Happy easter och om det är någon som håller med mig över att humlorna har blivigt fetare så skriv de  och den här har jag målat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0