??????

Jag har gått i skolan igen som vanligt och jag ska på streetdance imorgon jag älskar dans när man får göra häftiga rörelser.Jag har tråkigt nuförtiden för att varje dag är nästan alltid likadan skänns det som.Men jag kommer snabt ikapp med dom andra.Har inte kunnat gå på fotbollen 2 gg för först så var jag sjuk och sen skulle jag inte vara med för att jag ville inte bli sjuk igen när jag nyligen blivigt frisk heller men nästa gång ska jag nog kunna gå.Imorgon ska vi ha ett prov också på skelettets olika delar.Jag skriver upp några jag kommer ihåg namnet på det kannske är alla som vi har prov på men jag börjar nu : kranium,nyckelben,skulderblad,överarmsben,armbågsben,strålben,bröstben,revben,ryggkotor,höftben,korsben,svanskotan,lårbenshals,lårben,vadben,knäskålen,skenben.;) hoppas att det går bra för mig imorgon.Vårat skelett kallas för Benjamin och en teckning på ett skelett som jag gjort heter benny och vårat plast skelett kallas för Benita tror jag ha det benigt kul ;) Hej då Så ska det se ut ha dödskul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0