Ingenting speciellt!

Jag lyssnar på gubben i lådan just nu och jag har varigt i skolan idag. Imorgon så ska vi åka skridskor och jag är inte särskilt bra på det.Man får mest plågas utav skridskorna får jag kramp och av hjälmen ont i huvudet.Det går väl bra i skolan men om man missar en endaste dag så känns det som om man varigt borta jätte länge för man vet inte vad man ska jobba med och man blir förvirrad tycker jag och då kommer man inte så jätte snabbt igång.Jag läser en bok som heter Lampyrerna och det finns 3 av dom och 3 böcker till med samma personer i fast dom 3 heter vampyrguden.Mina favorit böcker är dom som är spännande och inte smink och flick böcker typ.Min favorit färg är LILA <3 Dom här är början av böckerna jag tycker att du borde leta reda på den här boken på ett bibliotek t.e.x jag tycker att dom är jätte bra iallafall.Jag har läst den första lampyrboken och är på den andra men mitt mål är att läsa ut alla böckerna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0