Hejsan svejsan

Vi spelade cocacola kuppen fairplay för 6or.Det var synd för första dagen förlorade ett lag med 2-1 alltså vårat och idag så förlorade vi med 8-0 sååååååååå tråkigt.Jag fick vara med ifall någon skulle göra illa sig men så blev det inte.En i klassen sköt iväg bollen så den kom dit vi satt.Vi har haft ett plastskelett och haft med på NO:njag dansade lite med den men killarna tog skelettets finger och petade i näsan med dens finger alltså pekade dom näsa med en låtsasdöing gjord i plast.När vi väntade på att få gå in i klass rumet så tittade killarna in på skelettet och jag tror att dom sa : Det där kan inte vara en tjej! då frågade en i klassen varför det inte var en tjej och hur dom kunde veta det och vi tjejer fick ett dumt svar men man skulle nog inte kunna förvänta sig något annat svar än : Den har ju inga tuttar! lika dum som alltid.Men jag måste verkligen ta undan mina julsaker så ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0