Äntligen över!

Nu är det äntligen över och det känns skönt =) jag råkade dansa fel 1 gång och en som heter matilda så vi började skratta!alla killar i högsdadiet verkade gilla när vi skakade fram och tillbaka ganska snuskigt tycker jag men så är killar! när jag kommer till min rätta data så ska jag ladda upp en eller fler bilder på hur jag såg ut dom hära dagarna!Det var sista gången vi uppträdde och vi ska få åka på en studie resa för pengarna och det som blev över ska gå till välgörande ändamål men sen när eller snarare om vi får veta hur mycket pengar vi fått in så ska jag skriva det :) e jag hörde  att en i publiken från högstadiet sa:Vad är det där för clowner? så sa dom när vi kom och skulle dansa till Beds are burnig och vi hade gammel dags hattar på oss som liknade lite cowboy hattar Men hejdå allihopa!

Kommentarer
Postat av: Wilma

Sötblogg! (:

2011-03-06 @ 22:03:37
URL: http://wilmahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0