Fjällena

Nu har jag varigt i fjällena och nyss kommit hem det har jag!Det har varigt jätte roligt och spännande.Här får ni se lite bilder:jag i ett träd!    se upp för skid åkande skugg gubbar ;)   visst är det fint =) Jag köpte en souvernir när vi åkte på en 2-3 timmars lång skoter resa ungefär!Den fick heta Flipper och det är en månads nalle och jag har mars och då var färgen ackvamarin blå tror jag att det var och min bästis köpte en röd som heter Julan :) och så här ser dom ut tillsammans gulligt va? ;) och så åkte vi till den enda skoter rondellen som finns sa dom!  så här såg jag ut på huvudet när vi åkte skoter! förlåt för min  sneda bild! vi åt på ett ställe som heter Orren tror jag att det var och det såg ut så här  plus att  vi köppte nallarna där :)  Dom här flingorna åt vi till frukost med slät vanilj yoghurt och det var suuuuuuper mumsigt   nu vet ni lite vad jag gjort hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0