MIN FÖDELSEDAG! :D

Hej idag är det min födelsedag och jag bjöd A klassen på fika det var jätte gott :D det var glass,chokladmousse,grädde och strössel P.S jag och min fröken fyllde båda år idag och det tycker jag är trevligt :D men en nackdel med just den hära födelsedagen är att jag har haft jätte ont i magen och kunde inte äta nästan mer än min efterett som jag bjöd på vi fick fisk och mos och det var inte så jätte gott heller.Men en bra sak är att min plast/lådsas som finns på riktigt är att Rossy kommer hem :D jag är så lycklig för det! om ni vill veta hur mckt jag fyller så är det ÅR här kommer några kalas bilder. okej det var allt för mig nu ska jag fira mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0