Nytt nagelack :D smile

Äntligen har jag köppt 2 nya nagelack en med guld färg och en med silver =D det blev så snyggt resultat tycker jag! men jag har varigt på dans idag jag trodde att vi skulle dansa streetdance idag men det var en annan lärare och det blev typ hip hop eller vad det nu var för dans men det var kul och vi var 4 stycken där idag och vi hade jätte kul =D här får ni se bilder på nagelacken jag köpte ifall ni också vill ha snygga naglar ;D snyggt :) men måste gå nu hejdå puss från mig leverpastej inga dumma komentarer tack!!! haha ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

chilagvbs

2011-05-09 @ 19:01:51
Postat av: Emelina

snygt=)=)=)

2011-05-13 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0