Nu

Funderade jag på att kanske snart gå ut och gå med mamma och Festis (Min hund) . jag gjorde allting feel så jag måste göra om men istället för det så visar jag lite bilder istället Man blir väl kanske lite piggare om man går ut nu när det är vinter ;) Igår bakade jag kladdkaka den blev jätte god och sen åkte (några i familjen + jag) och tittade runt lite här i närheten ;I Min bästis Emelina kom hem till mig och hon har varigt utomlands vi hade jätte kul när hon var hemma hos mig ;) Jag hade otur i alla fall på Fredag den 13 jag slog benet i en stol (vet inte hur jag lyckades med det) Sen när jag skulle ställa upp en stol så klämde fingret under stolen ;( Hade du någon otur på Fredag den 13???? ;)   Men nu ska jag gå Hejdå! :) hoppas du får en bra dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0