Jedward 21

Idag fyller mina stora idoler 21 år! Grattis till John & Edward Grimes (Jedward) :*


Kommentarer
Postat av: Angelica Karlsson

hej john Jedward är roligt att titta på er var skoj jaätteroligt se Anglica karlsson är glad för att se på dej kiss kiss kiss kiss kiss kiss kram kram kram kram på john jedward du är en fin min idol är john jedward
en Stor Kram till Angelicakarlsson från john jedward

2013-08-03 @ 17:33:45
Postat av: Angelica Karlsson

hej söta John jedward
hur mår du jag mår bra att du kan skriva åt mig
vad göi ni kväll ska jag titta på tv sen lyssna på cd på er kiss kiss kiss kiss på min mun Angelica karlsson sova jättemycket kram kram kram kiss kiss kiss från Angelica karlsson

2013-10-26 @ 16:45:31
Postat av: Angelica Karlsson

HEJ HEJ JOHN JEDWARD
HUR MÅR DU JAG MÅR BRA
Angelica karlsson är snygg och fin dag var gör du dag har jag jobbat hårt och Music John jedward jag är jättekär i dig jag vi att få ser på dej mycket bra massor hug hug hug hug hug hug kiss kiss kiss kiss John jedward var på Linköping att åka buss titta på Angelica karlsson sngulaygga fin hon är vinröda byxor en gula jackor Angelica karlsson

2014-03-12 @ 18:18:01
Postat av: Angelica Karlsson

HEJ JOHN JEDWARD
HUR MÅR DU JAG MÅR BRA
JAG SKA HÄNGA UPP KÄLDER OCH SNYGGA STRUMPOR HAR JAG
TRÖJOR HAR JAG PÅ SIG JOHN JEDWARD ÄR SNYGG FIN DAG
JAG ÄLSKLING ÄLSKLING ÄLSKLING NI ÄR SÅ SNYGGA FIN DAG JÄTTEMYCKT KUL VARA MED DIG SJUNGA TILLSAMMAS MED DIG JOHN JEDWARD ÄR MIN NU JÄTTEKÄR I DIG MYCKET
MASSOR HUG HUG HUG HUG HUG HUG KISS KISS KISS KISS KISS DU ÄR SÖT NU JAG ÄR SÅ KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK

2014-07-14 @ 15:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0