Vinter funderingar

Nu var det evigheter sen jag bloggade! Jag  har inte haft tid helt enkelt. Jag har en hel massa andra saker att göra nu för tiden. Nu är det kväll, jag kan se att månen lyser genom fönstret och det får mig att tänka på låten Luminous med Jedward <3 jag älskar den låten, igår var månen verkligen häftig, den lyste starkt gult här iallafall.
   Dagarna går så fort nu för tiden och snart är det lov äntligen. Längtar. 
   Det finns inte nå intressant att berätta vad jag kan komma på, har bara varit sjuk i princip, inte kul alls kan man väl säga ;) Jag funderar iallafall på hur det skulle gå om jag kanske började blogga på engleska eftersom jag vet några som vill att jag ska göra det så dom kan förstå vad jag pratar om, så bli inte brydd om jag inte skriver på svenska ibland!
 
ha det bra puss å kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0